veiledning og nyttig informasjon.

kvalitets deler, Konkurransedyktige priser, trygghet og garanti

Generelle vilkår

Ved reparasjoner bruker vi originale eller av nærmest tilsvarende kvalitets deler. Det gis opptil 1 års garanti på deler (3 måneder for batterier) med unntak av for eksempel fukt/væskeskadet og skjev ramme. Garantien gjelder ikke etter noen type skader på deler.

For Garanti reparasjoner (ev. produsent garanti) vil det kontrolleres om apparatet overholder garantibestemmelsene. Det kan være at en tilsynelatende garanti ikke er det hvis for eksempel produktet har væske, slag eller fysisk skader eller vært utsatt for uautorisert inngrep. Ved prisoverslag, undersøkelse eller retur vil det tilkomme vanlig arbeidskostnad.

Vi gjør oppmerksom på at produsent garantien faller bort etter skader som f.eks. knust skjerm, eller ved reparasjon utenfor produsentens egne verksteder. For undersøkelse eller om garantien kan beholdes på produktet må det inn til et eget verksted etter avtale.

For Sikkerhetskopi må det avtales i hvert enkelt tilfelle. Spesielt ved videre sending for produsent garanti vil ofte mobilen bli formatert eller softvare oppdatert. Butikken kan dessverre ikke ta ansvar om innholdet/data forsvinner under reparasjon ved for eksempel feil eller ved et uhell.

For vanntett mobiler, kan vi dessverre ikke garantere de egenskapene etter reparasjon. Reparasjon på noen produkter kan føre til merker/riper på overflater. Det kan oppstå feil på væskeskadd produkt og Skadet del kan bli ødelagt. Utskiftet gamle deler kan ikke leveres ut med mindre det er avtalt noe i forveien. Solgt/Utlevert vare har ingen returs rett.

Alle tidsestimater gjelder ved vanlig pågang og tilgang til deler. Verkstedet/kunden kan når som helst avbryte et oppdrag, ved for eksempel mangel på deler, lengre vente tid eller at service byr på mer kostnader. Retur/Utlevering av service skjer når det praktisk er mulig og mot betaling av påløpte kostnader. Klager, krav eller erstatnings saker må være skriftlig om det ikke blir avtalt noe annet.

Oppgitt leveringstid kan dessverre ikke garanteres om produktet er ufullstendig når f. eks. andre feil oppstått eller at ting må erstattes. Det kan være vente tid på levering eller at videre sending av produktet kan bli nødvendig. Ved Garanti reparasjon/Erstatning av hele produktet kan kjøpskvittering kreves. For verdi vurdering av produktet, det tas utgangspunkt i hva en brukt vare uten vesentlige mangler koster i dag, som for eksempel på finn.no

Reklamasjon gjøres direkte til gjeldende butikk avdeling. Kvittering må fremvises for elle reklamasjon saker. Ved noen uenigheter ber vi kunden om skriftlig klage til oss via mail.

Reparasjoner som ikke er avhentet innen 3 måneder (uavklart prisoverslag innen 2 uker), vil med visse forbehold bli solgt eller skrotet.

La oss vite hva vi kan hjelpe deg med.